SEOACTIVE – קידום האתרים בגוגל בניית אתרי אינטרנט מקצועי

Wordtracker

Wordtracker

אחד החלקים החשובים של כל תהליך קידום אתרים הוא בחירה של מילות המפתח המתאימות לאתר שאותו אנו רוצים לקדם. זהו שלב ראשוני וקריטי בתהליך, שכן בחירת מילות מפתח שגויה תוביל אותנו לביצוע פעולות אופטימיזציה שאינן מתאימות – דבר אשר יגרום לתהליך הקידום כולו לפספס את מטרתו. ישנם כלים רבים המסייעים לבצע מחקר מילות מפתח, ואחד הפופולאריים ביותר הואWordtracker. Wordtracker מספק נתונים ממספר מנועי חיפוש שונים, המאפשרים ללמוד רבות על מילות המפתח שבחרנו.

אילו נתונים מספק Wordtracker?

אחד הדברים החשובים ביותר שמספק Wordtracker הוא הצעה של מאות מילות וביטויי מפתח בואריאציות שנות, כאשר עבור כל אחד מהן ניתן לראות את נפח החיפוש הממוצע בחודש האחרון ואת כמות המתחרים המפרסמים עבור אותן מילות מפתח. נתונים אלו יכולים לסייע לנו לבחור ביתר יעילות את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר ולבצע אופטימיזציה טובה יותר לאתר שלנו. נתון נוסף שמספק Wordtracker הוא יעילות השימוש במילת מפתח מסוימת (KEI). Wordtracker הוא כלי חשוב בתהליך מחקר של מילות מפתח אך חשוב לא להסתמך על Wordtracker בלבד – שימוש בכלי זה, לצד שימוש בכלי מילות המפתח של גוגל, עיון לעומק בקבצי הלוג של האתר וביצוע חיפושים עבור כל מילת מפתח במנוע החיפוש של גוגל יספקו לנו תמונה רחבה הרבה יותר ויעזרו לנו לבחור את מילות המפתח הטובות, הרלוונטיות והיעילות ביותר לאתר שלנו.